Mystery Guest

Reserveer jouw bezoek

Bedankt dat je onze Mystery Guest wil zijn. Volg onderstaande stappen om eenvoudig jouw diner te boeken.

1. Kies je locatie
Bekijk onze locaties op www.bhg.nl/kies-je-locatie

2. Reserveer
Maak online je reservering op de website van de locatie zelf.

3. Diner
Geniet van het diner (bewaar je bon)!

4. Feedback
Ga na jouw bezoek naar www.bhg.nl/locatiebezoek. Login met je persoonlijke wachtwoord die je in de uitnodiging hebt ontvangen.

Door jouw bon te uploaden en ons te voorzien van jouw feedback ontvang je het volledige bedrag binnen 5 werkdagen retour. De feedback-vragen tref je onderstaand alvast aan.

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

Feedback vragen

  • Op welke manier heb je gereserveerd?
  • Wat vind je van het reserveringsproces?
  • Wat vind je van de reserveringsinformatie en bevestiging?
  • Hoe ben je naar de locatie gekomen?
  • Wat vind je van de bereikbaarheid?
  • Wat vind je van de parkeergelegenheid?
  • In welke mate ziet het buitenterrein er schoon en netjes uit?
  • In welke mate is de entree te vinden?
  • In welke mate ziet de entree er schoon/netjes uit?
  • In welke mate werd je welkom geheten door de medewerkers?
  • In wekje mate van snelheid werd je geholpen bij aankomst?
  • Hoe vond je de uitleg van het menu en evt. overige voorzieningen?
  • Hoe was de uiterlijke verzorging van de aangeboden tafel of ruimte?
  • Wat is jouw algemene indruk van de medewerkers?
  • In welke mate past het serviceniveau van de medewerkers bij jouw verwachtingspatroon van de locatie?
  • Hoe was de uiterlijke verzorging van de medewerkers?
  • Op welke manier heb je de keuze/bestelling doorgegeven?
  • Wat vind je de keuzemogelijkheden van het menu?
  • In welke mate past het menu bij jouw verwachtingspatroon van de locatie?
  • Wat vind je van de presentatie van de gerechten?
  • Wat vind je van de snelheid van uitserveren/uitgifte?
  • Wat is jouw algemene indruk van de uitgeserveerde gerechten en dranken?
  • Wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?
  • Wat vind je van de garderobe voorzieningen van de locatie?
  • Wat vind je van de facilitaire voorzieningen van de locatie?
  • Wat vind je van de verlichting op de locatie?
  • Wat is jouw algemene indruk van de locatievoorzieningen?

Contact

Tel.: 030 636 05 70
Email: [email protected]

Bezoekadres
Vossenlaan 28 (1e etage)
3735 KN BOSCH EN DUIN

Postadres
Postbus 56
3980 CB BUNNIK